OYUNUN 4: AÇ FİL İLE ŞİŞMAN FİL
YAŞ GRUBU: 6 Yaş
AMAÇ:Bedensel Koordinasyon Gerektiren Belirli Lokomotor Hareketleri Yapabilme
KAZANIM:
1. Sesli uyaranlara uygun olarak koşar.
2. Görsel uyaranlara uygun olarak koşar,
3. Görsel uyaranlara uygun olarak yürür.
4. İstenilen alan içinde serbest hareket eder.
5. Bir mesafeyi istenilen şekilde tamamlar.
UYGULAMA:
Saymaca ile bir çocuk seçilir.Bu çocuk kızgın şişman fil olur, sınıfın bir kenarında durur ve etrafına geniş bir çizgi çizilir,burası şişman filin alanı olur..karşı tarafında ise zayıf aç fil bulunur.Çocuklar,şişman filin önündeki yiyecekleri şişman file yakalanmadan aç file götürmeye çalışırlar.
Şişman fil yiyeceklerini almak isteyen ve sınırları içindeki bir çocuğu yakalarsa o çocuk ebe olur ve oyun bu şekilde devam eder.
www.dersturkce.com
2024